20100209

Mereka Iri,Mari Lari

sakit.sakit.sakit.perih berbaur sakit.

semua tak bagi kita peluang,semua tak mahu kita berperang,semua pikir kita ini selingkuh,semua pikir kita tak ada maruah,semua pikir kita celaka

beri aku satu peluang ,dan aku akan bawa kau lari ke milkyway
dan aku bersumpah aku tak akan bawa kau turun,aku sumpah

kerana kata kau benar,aku sememangnya sudah penat berlari
aku perlu kau untuk mengendong aku,aku perlu kuasa kaki kau
kerana aku manusia lemah ,serba tiada

aku hanya menjaga hati,hati tak terjaga
aku hanya ingin ukir tawa,tawa sendiri tak terukir

CELAKA.CELAKA.CELAKA.MUSIBAT SEMUA ORANG YANG HALANG JALAN KITA

kita terpaksa berhenti disini
usahlah kau berjalan dengan aku atas duri-duri ini
kaki kau sudah ropong sayang.

biar suster itu yang merawat kau
dia lebih layak ,aku sakit ,kaki aku juga ropong

tak apalah.
kaki aku ropong,sudah aku jangka

sakit itu kawan baik aku :)