20100429

Naked Eye,

Nampak gaya macam nak hujan.

“ buka baju. Kita telanjang main hujan hari ni”


telanjang. Menjerit. Telanjang. Gembira.


Nampak gaya Mamat curi dua katon rokok lagi.

“ jom kita hisap rokok sambil tengok video Juna bunuh adik dia.”

menusuk. Menjerit. Menusuk. Kemenangan.


Nampak gaya aku dan kau perlu rompak bank secara tipikal.

“ kau sangat comel pakai baju hitam dengan topeng hitam”

kau acu senjata. Aku cilok duit dalam peti.

Nampak gaya kita perlu pergi dari Malaysia.Mamat nak ikut.

Mamat nak ajak Juna.Sebab dia kata Juna dah curi hatinya.

Juna pun perompak handal macam kita.

Nampak gaya kau mengandung 6 bulan.


Aku seorang ayah ! anak kita bakal jadi penjenayah yang disegani.


Mamat dan Juna bila lagi?

Kira-kira anak Mamat dan Juna mesti jadi pembunuh.


“ hei si cantik yang bunting,aku cinta kau”

orang jahat pandai bercinta.Maklumlah,kalau pandai merompak,membunuh,merogol,mengedar. Pasti pandai bercinta. Sepandai-pandai tupai melompat.pasti jatuh ke tanah juga.Kalau aku jatuh ke tanah.Setidak-tidaknya aku tahu kau dah tunggu aku dibawah.Kau akan tarik aku masuk jip hitam.Kau akan bawa kita lari masuk hutan bunian.

Aku tak takut.