20100121

Bakar Rokok,Lari,Bercinta

Matahari sudah terpacak atas kepala. Tak akan mahunya aku ke kelas. Kelas puan dibabi? Tak mahu. Mari sayang,ikut aku. kita ponteng belakang sekolah.


Kami berpautan tangan menyeludup keluar dari kelas bersama tas kami dan bergegas ke belakang sekolah. We smoked ,we kissed ,we laughed and we smoked again. Semuanya sempurna dibelakang sana hinggalah dibabi menyekup aku dan dia, dia bawa pengawas dua orang. I don’t give a damn.

Aku tolak dibabi sampai jatuh. Aku tumbuk perut satu-satu pengawas tu bila mereka cuba serang aku dengan cinta mati aku. aku tarik tangan cinta mati aku dan kami panjat pagar sekolah,lari dan hilang menaiki kereta aku. lepas tu kami gelak gila babi. Dia pegang tangan aku ,belai rambut aku. cium pipi aku.


Aku tekan enjin. Dan pecut selaju mungkin.


“ pergi mana?”

“ ke tempat untuk menghilangkan diri.”